FAQ

1. Kde môžem zakúpiť výrobky ZIGMUNDO?

Radi by ste si kúpili gourmet popcorn ZIGMUNDO, ale neviete kde? Naše produkty je možné okrem nášho e-shopu zakúpiť v rôznych predajniach potravín. Budeme však radi ak sa u nás zaregistrujete do mailing listu a radi Vás budeme informovať o prebiehajúcich výhodných akciách.

2. Akým spôsobom môžem ako obchodník odoberať výrobky ZIGMUNDO?

Obchodníci aj veľkobchodníci zaujímajúci sa o predaj produktov ZIGMUNDO nás môžu priamo kontaktovať telefonicky alebo e-mailom. Kontaktné údaje nájdete  v sekcii Kontakt.

3. Je možné obdržať od firmy ZIGMUNDO propagačný materiál?

Veľmi nás teší Váš záujem o značku ZIGMUNDO. Radi Vám na požiadanie zašleme aj propagačné materiály.

4. Ako môžem vyskúšať vaše výrobky?

Často sa nás pýtate, či je možné vyskúšať si nové alebo už zabehnuté produkty ZIGMUNDO.  Je to možné pri reklamných kampaniach, ak sa u nás zaregistrujete do mailing listu. 

5. Ako môžem reklamovať výrobok v prípade mojej nespokojnosti?

V prípade, že nie ste spokojní s produktom ZIGMUNDO, pošlite Vašu reklamáciu na našu adresu alebo nás informujte o Vašom probléme prostredníctvom e-mailu.

6. Čo znamená gourmet popcorn?

Gourmet popcorn je lahôdkový popcorn vyrobený z prírodných ingrediencií a príchutí, ktorý je úplne odlišný od klasického popcornu.

 

7. Aké suroviny sa používajú na výrobu popcornu ZIGMUNDO?

Pre naše produkty používame iba 100% najkvalitnejšie suroviny. Viac podrobností je v sekcii Výroba.

 

8. Aká je doba spotreby výrobkov ZIGMUNDO?

V uzatvorených balíčkoch si naše produkty udržia trvanlivosť minimálne 3 mesiace od dátumu výroby. Dátum spotreby je uvedený v spodnej časti zadnej strany balíčka. Pre najlepšie vychutnanie popcornu by mal byť výrobok skonzumovaný pred dátumom spotreby.

9. Dokedy je nutné skonzumovať už otvorené balíčky? 

Zigmundo popcorn by mal byť skonzumovaný do 3 dní od otvorenia balíčka. Praktický system uzatvárania doypack balení pomáha uchovať dlhšie čerstvosť výrobku.

 

10. Čo znamenajú čísla a písmená vedľa dátumu minimálnej doby trvanlivosti? Aký dátum expirácie môžem očakávať, keď si objednám produkt ?

Kód vedľa dátumu spotreby je interné označenie výrobku. Pre spotrebiteľa je dôležitý iba dátum spotreby, resp. doba trvanlivosti produktu.

Tovar zákazníkom odosielame podľa výrobných šarží, ktoré sme na Slovensko dostali z výroby. V praxi to znamená, že najčastejšie sa k zákazníkom dostane tovar s dobou trvanlivosti od 5-6 mesiacov pri jeho doručení. To je dostatočne dlhá doba na jeho spotrebu zákazníkom.