Ako to všetko začalo?

Veľmi často sa ma známi aj zákazníci pýtajú - to čo  Ťa napadlo pustiť sa do výroby práve gourmet popcornu ? Bude to vyzerať ako klišé, no obidvaja zakladatelia Zigmundo popcornu sme fanúšikovia rôznych snackov (plus ja som ešte aj hobby kuchár :-)) a často sme hľadali a ochutnávali rôzne produkty z celého sveta. Jeden z takto získaných produktov, karamelový popcorn ochutený sezamom, nás úúúplne uchvátil. Bol to február 2017, kedy som začal pátrať po informáciách o spôsobe výroby, preverovať možnosti balení a identifikovať vhodných dodávateľov. Ponavštevovali sme množstvo výstav, dokonca sme si chceli dať vyrábať produkt u existujúceho výrobcu ako private label. No veľmi rýchlo sme prišli na to, že by sme sa stali len jedným z ďalších distribútorov a nemali priamu kontrolu nad celým procesom. Navyše kvalita bola "ee". :-)

 
 

Na jeseň roka 2017 sme sa preto definitívne rozhodli vytvoriť vlastnú značku prémiového gourmet popcornu. Pravého pre nás znamená - bez často používaných práškových zmesí, bez konzervantov, bez dochucovadiel a všetkých tých vecí, ktoré neradi v potravinách vidíme. A so skutočným čerstvým kravským maslom, čo je stále pri výrobe karamelového pocornu v Európe veľká rarita. Zohnali sme úver a vlastné financie a poskladal som si proces výroby tak, aby bol dôraz na ručnú výrobu. A čakali sme na stroje...čakali...a čakali. Počas tejto doby sme mali čas na vytvorenie vlastnej značky včítanie designu balení. Aj toto nám trvalo od februára 2018 až do októbra 2018. Na výsledok sme však veľmi hrdí a tie diskusie s agentúrou, ktorá nám s tým pomáhala, stáli za to. Značka Zigmundo je teraz registrovaná v celej Európe a pripravená na expanziu.

Paralelne sme testovali a vyvíjali vlastné recepty - ako prvý sme vytvorili Salted Caramel, u nás sme ho nazvali Original Caramel Popcorn. Začínali sme s ním v júni 2018, finálny recept bol hotový v polovici októbra. Desiatky dní, receptov a testov, ochutnávky rodiny a priateľov, kým sme boli sami s výsledkom spokojní. Lietali panvice aj tvrdé slová, ale konečný výsledok je podľa všetkého "mňam". Ako ináč, narobili sme množstvo chýb hlavne z dôvodu nesprávneho vyhodnotenia jednotlivých činností - takmer všetko trvalo dlhšie ako sme si naplánovali. Chceli sme byť tip-top a nestihli sme preto Vianoce 2018 - sezónu, od ktorej sme si veľa sľubovali. Aj z finančného hľadiska. :-( Takže oficiálne sme sa predstavili verejnosti až na výstave Danubius Gastro koncom januára 2019 s 3 príchuťami - Original, Strawberry a Apple&Cinnamon. Jablkovo- škoricový popcorn bol hitom pre návštevníkov nášho stánku, pre nás dosť neočakávane, ale veľmi sme sa tomu tešili.

 
 

Veríme, že Vám náš Zigmundo popcorn bude chutiť a spolu sa tešíme na ďalšie príchute !

- Peter a Štefan